Από τις 13 έως 15 Οκτωβρίου 2025, εκπρόσωποι του σχολείου μας συμμετέχουν στη συνάντηση εταίρων του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ CoTIC II (Collaborative Teaching in the Inclusive Classroom), που πραγματοποιείται στην πόλη Crispiano της Ιταλίας. Το πρόγραμμα CoTIC II, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιείται σε συνεργασία με σχολεία και φορείς από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ιταλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Πορτογαλία και Ελλάδα. Η δράση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της τριετούς συνεργασίας που έχει ως στόχο την ανάπτυξη εργαλείων και υποστηρικτικού υλικού για εκπαιδευτικούς, με έμφαση στη συμπερίληψη όλων των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι εταίροι: ● οργανώνουν τις φετινές εργασίες του προγράμματος, ●… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΣυμμετοχή του σχολείου μας στην εκδήλωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ηπείρου για τον εορτασμό των Erasmus Days 2025
Την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2025, το σχολείο μας συμμετείχε στην ανοιχτή εκδήλωση που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου στο πλαίσιο του εορτασμού των Erasmus Days 2025. Στην εκδήλωση, στην οποία έλαβαν μέρος είκοσι εκπαιδευτικοί οργανισμοί από όλη την Ήπειρο, παρουσιάστηκαν τα ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+ που υλοποιούνται στα σχολεία και οι δράσεις που προάγουν τη συνεργασία, την καινοτομία και τη συμπερίληψη στην εκπαίδευση. Το σχολείο μας συμμετείχε με παρουσίαση για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ CoTIC II (Collaborative Teaching in the Inclusive Classroom), το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με σχολεία και φορείς από οκτώ χώρες: Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ιταλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Πορτογαλία και Ελλάδα. Κατά την παρουσίαση, οι εκπαιδευτικοί μας ανέλυσαν… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΕκδήλωση Ενημέρωσης για τα Προγράμματα Erasmus+ του Σχολείου μας: CoTIC II και Διαπίστευση 2021–2027
Την Δευτέρα 08/10/2025, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκδήλωση ενημέρωσης για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, με σκοπό την παρουσίαση των δύο ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus+ στα οποία συμμετέχει το σχολείο μας. Οι εκπαιδευτικοί της παιδαγωγικής ομάδας παρουσίασαν τους στόχους, τις δράσεις και τα αναμενόμενα αποτελέσματα των προγραμμάτων, υπογραμμίζοντας τη σημασία της συμμετοχής του σχολείου μας σε ευρωπαϊκές συνεργασίες που προάγουν την καινοτομία, τη συμπερίληψη και τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Erasmus+ CoTIC II (Collaborative Teaching in the Inclusive Classroom) Το πρόγραμμα Erasmus+ CoTIC II, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, υλοποιείται σε συνεργασία με σχολεία και φορείς από οκτώ χώρες (Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ιταλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Πορτογαλία και Ελλάδα). Κατά τη διάρκεια της τριετίας, διεπιστημονικές ομάδες εκπαιδευτικών, ειδικών… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΜικροί και μεγάλοι μαζί… μια αγκαλιά γεμάτη χαμόγελα
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων, οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν το ΚΑΠΗ της γειτονιάς και πέρασαν μια υπέροχη μέρα με τους αγαπημένους παππούδες και γιαγιάδες. Μαζί ζωγράφισαν, αντάλλαξαν χαμόγελα και όμορφες κουβέντες, ενώ οι γιαγιάδες πρόσφεραν στα παιδιά κεράσματα και μικρές χειροποίητες κατασκευές ως δώρα αγάπης. Ήταν μια συνάντηση γεμάτη ζεστασιά, τρυφερότητα και αληθινή χαρά, που έφερε κοντά μικρούς και μεγάλους .
Συνέχεια ανάγνωσηςΠερπατώντας, παίζοντας και δημιουργώντας… μια μέρα αφιερωμένη στον Σχολικό Αθλητισμό
Το 9ο Πειραματικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης γιόρτασε την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025 την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ», υλοποιώντας ποικίλες αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες. Μαθητές και εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν το φυσικό περιβάλλον για να αναδείξουν τα οφέλη του στην υγεία και την ψυχική ευεξία, οργανώνοντας πεζοπορία από το σχολείο έως το Ιτς Καλέ, κάνοντας τον γύρο του κάστρου. Στον χώρο του Μουσείου Αργυροτεχνίας, οι μικρότερες τάξεις, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Φυσικής Αγωγής κας Λαμπρίνης Παππά, συμμετείχαν σε σκυταλοδρομίες και παιχνίδια, ενώ οι μεγαλύτεροι μαθητές επιδόθηκαν σε αθλοπαιδιές. Το πρωί, στο σχολικό χώρο, πραγματοποιήθηκε προβολή βίντεο σχετικά με τα οφέλη του αθλητισμού και τη σημασία του «ευ… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΕγγραφέντες μαθητές στην Α’ τάξη για το σχολικό έτος 2025-2026
Εγγραφέντες μαθητές στην Α’ τάξη, για το σχολικό έτος 2025-2026
Συνέχεια ανάγνωσηςΕνημερωτική συνάντηση για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα CoTIC II
Στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα CoTIC II, το σχολείο μας πραγματοποίησε ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, παρουσιάστηκε ο ρόλος του σχολείου στο πρόγραμμα, καθώς και οι δράσεις που υλοποιούνται σε συνεργασία με σχολικές μονάδες, πανεπιστήμια και εκπαιδευτικούς φορείς από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Το πρόγραμμα CoTIC II επικεντρώνεται στην έγκαιρη αναγνώριση των ιδιαίτερων εκπαιδευτικών αναγκών και στη συστηματική υποστήριξη των μαθητών σε κρίσιμα στάδια της σχολικής τους πορείας. Τη φετινή σχολική χρονιά, δόθηκε έμφαση στην ανάπτυξη εργαλείων παρατήρησης, τα οποία θα αξιοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς για τον εντοπισμό εκπαιδευτικών αναγκών στις τάξεις Β΄, Γ΄ και Δ΄. Στα επόμενα στάδια… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΔημιουργική Συνεργασία Οικογένειας και Σχολείου για την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας, το σχολείο μας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Ιωαννίνων των Παιδικών Χωριών SOS, διοργάνωσε μια ιδιαίτερα ζεστή και ουσιαστική εκδήλωση, στην οποία δόθηκε έμφαση στη σημασία της οικογένειας ως θεμελιώδη θεσμό αγάπης, στήριξης και αποδοχής. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, τα παιδιά, σε συνεργασία με τους γονείς τους, είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν μοναδικές κεραμικές κατασκευές, ενισχύοντας τις σχέσεις τους και εκφράζοντας τη δημιουργικότητά τους. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, η συνεργασία και η επικοινωνία μεταξύ γονιών και παιδιών ενισχύθηκε, ενώ ταυτόχρονα τα παιδιά βίωσαν τη χαρά της δημιουργίας και της ομαδικής δουλειάς. Ευχαριστούμε θερμά… Διαβάστε περισσότερα
Συνέχεια ανάγνωσηςΣτα Ίχνη των Ποταμών και των Θεών
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων συμμετείχαν σε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο, στο πλαίσιο του προγράμματος «Οι θεότητες του νερού». Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν θεότητες της ελληνικής μυθολογίας που σχετίζονται με το νερό, να δουν από κοντά εργαλεία και αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι στην αρχαιότητα και τα οποία έχουν βρεθεί σε ποτάμια της Ηπείρου, καθώς και να πραγματοποιήσουν εικονική περιήγηση στα ποτάμια της Κόνιτσας. Η δράση αυτή συνδύασε βιωματική μάθηση, πολιτιστική γνώση και τεχνολογία, προσφέροντας στα παιδιά μια ξεχωριστή και πλούσια εμπειρία.
Συνέχεια ανάγνωσης