Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε τους υπαλλήλους του Δήμου Ιωαννιτών, οι οποίοι σε συνεργασία με τους μαθητές της Α΄, της Β΄ και του 2ου Ειδικού Σχολείου βοήθησαν σε όλη τη διαδικασία της δεντροφύτευσης στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου.
Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε τους υπαλλήλους του Δήμου Ιωαννιτών, οι οποίοι σε συνεργασία με τους μαθητές της Α΄, της Β΄ και του 2ου Ειδικού Σχολείου βοήθησαν σε όλη τη διαδικασία της δεντροφύτευσης στον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου.