Το 9ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης ανακοινώνει τη συμμετοχή του σε μια σημαντική διεθνή κινητικότητα στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “CoTIC II” (Collaborative Teaching in the Inclusive Classroom).

Από τις 17.02.25 έως τις 21.02.25, τρεις εκπαιδευτικοί του σχολείου θα ταξιδέψουν στην Πορτογαλία για να συμμετέχουν σε δραστηριότητες LTT (Learning, Teaching, Training – Μάθηση, Διδασκαλία, Κατάρτιση). Οι LTT δραστηριότητες εντάσσονται στις Συμπράξεις Συνεργασίας (KA220) του Erasmus+ και περιλαμβάνουν εκπαιδευτικές κινητικότητες που στοχεύουν στην ενίσχυση των επαγγελματικών δεξιοτήτων των συμμετεχόντων, την ανταλλαγή καλών πρακτικών και τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών φορέων από διαφορετικές χώρες.

Κατά τη διάρκεια της κινητικότητας, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου θα έχουν ενεργό ρόλο ως επιμορφούμενοι και επιμορφωτές. Θα συμμετάσχουν σε εξειδικευμένα σεμινάρια και εργαστήρια, όπου θα έχουν την ευκαιρία όχι μόνο να επιμορφωθούν, αλλά και να παρουσιάσουν τις δικές τους πρακτικές, συμβάλλοντας ενεργά στην ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών με συναδέλφους από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες.

Το “CoTIC II” είναι ένα τριετές πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και υλοποιείται σε συνεργασία με σχολεία και εκπαιδευτικούς οργανισμούς από Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ιταλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Πορτογαλία και Ελλάδα. Στόχος του είναι η ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου που θα υποστηρίζει μαθητές όλων των ηλικιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, δίνοντας έμφαση στην έγκαιρη αναγνώριση των μαθησιακών δυσκολιών και στην παροχή κατάλληλων υποστηρικτικών εργαλείων.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών του 9ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στην κινητικότητα αυτή αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης που παρέχει το σχολείο. Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση, θα ενισχυθούν οι συμπεριληπτικές διδακτικές πρακτικές και η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, ενώ παράλληλα θα ενδυναμωθεί η διαπολιτισμική προσέγγιση στη μάθηση.

Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο γενικότερο στρατηγικό πλάνο του σχολείου για συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού και για τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, ισότιμου και προσβάσιμου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για όλους τους μαθητές.

Μοιραστείτε το: