Eκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων Παύλου Βρέλλη

Το 9ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων πραγματοποίησε εκπαιδευτική/διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων Παύλου Βρέλλη που βρίσκεται στο Μπιζάνι Ιωαννίνων την Πέμπτη 6 Oκτωβρίου 2022 στα πλαίσια του προγράμματος «Τogether in sport». Το πρόγραμμα υλοποιείται από τη Μετάδραση σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΕΟΕ) και τη Γερμανική Αθλητική Συνομοσπονδία (DOSB). Το έργο χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης (ΤΑΜΕ-AMIF) και την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μετανάστευσης και Προσφύγων της Γερμανίας (BAMF).

Ο βασικός στόχος του έργου είναι να προσφέρει την ευκαιρία σε ανήλικους αιτούντες άσυλο, πρόσφυγες και ημεδαπούς να συμμετάσχουν σε ένα ευρέος φάσματος αθλητικό πρόγραμμα, προκειμένου να έρθουν σε επαφή σε σταθερή βάση με ουσιαστικές αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες. Για αυτό το λόγο, το πρόγραμμα των δραστηριοτήτων είναι ανοικτό και στον τοπικό ανήλικο πληθυσμό ενώ η συμμετοχή στις δραστηριότητες είναι δωρεάν. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανήλικους ηλικίας από 7 έως 17 ετών. Πιο αναλυτικά, το «Together in Sport» στοχεύει στην:

Προώθηση αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για παιδιά αιτούντες άσυλο

και τους συνομήλικους τους από τις τοπικές κοινότητες.

Καλλιέργεια και διάδοση αξιών όπως ο σεβασμός, το ομαδικό πνεύμα και η διαπολιτισμική

αποδοχή.

Γνωριμία των συμμετεχόντων με τις αξίες της Ολυμπιακής Παιδείας.

Βελτίωση της καθημερινότητας των παιδιών που διαμένουν σε δομές φιλοξενίας και στην ενίσχυση του αισθήματος του ανήκειν.

Ενίσχυση υφιστάμενων δομών και πρωτοβουλιών υποδοχής και φροντίδας των παιδιών και προσφύγων σε τοπικό επίπεδο.

H ΜΕΤΑδραση είναι υπεύθυνη για το συντονισμό και την παρακολούθηση του έργου. συμμετέχει στο πρόγραμμα «Together in Sport» το οποίο υλοποιείται από τη Μετάδραση σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή και τη Γερμανική Αθλητική Συνομοσπονδία και καλύπτει τα έξοδα μετακίνησης των μαθητών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι σημαντική διάσταση του έργου αποτελεί και η οργάνωση ψυχαγωγικών ή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων ( π.χ αθλητικές εκδηλώσεις, επισκέψεις σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους και αθλητικές εγκαταστάσεις).

Μοιραστείτε το: