Οι εκπαιδευτικοί του 9ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική κινητικότητα LTT (Learning, Teaching, Training) που πραγματοποιήθηκε στην Πορτογαλία (17.02.25 – 21.02.2025) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ “CoTIC II” (Collaborative Teaching in the Inclusive Classroom).

Στο πλαίσιο της κινητικότητας, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν επιμορφωτικά σεμινάρια, συμμετείχαν σε εργαστήρια συνεργασίας με συναδέλφους από οκτώ ευρωπαϊκές χώρες και μοιράστηκαν εκπαιδευτικές πρακτικές που προάγουν τη συμπεριληπτική διδασκαλία και την καινοτομία στην εκπαίδευση.

Σημαντικό μέρος της συμμετοχής τους αποτέλεσαν οι παρουσιάσεις που πραγματοποίησαν, αναδεικνύοντας το έργο του σχολείου μας και τη συμβολή του στην προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν:

📌 Το 9ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, τη δομή, τις δράσεις και τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές του πρωτοβουλίες.

📌 Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, με έμφαση στις προκλήσεις και τις δυνατότητες που παρέχει στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.

📌 Το συνεργατικό Project “Local Faces, Local Places” που υλοποιήθηκε μετά την επιμορφωτική κινητικότητα στο Βερολίνο στο πλαίσιο του Erasmus+ , αναδεικνύοντας τις εφαρμοσμένες πρακτικές και τα οφέλη που προέκυψαν για τους μαθητές.

📌 Την αξιοποίηση της διαγλωσσικότητας ως εργαλείο ένταξης στην τάξη, παρουσιάζοντας τη σημασία της διαγλωσσικής προσέγγισης στη διδακτική πρακτική και τη θετική της επίδραση στη μαθησιακή εμπειρία όλων των παιδιών.

Η εμπειρία αυτή υπήρξε ιδιαίτερα εποικοδομητική και αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό βήμα στη διαρκή προσπάθεια του σχολείου μας για βελτίωση των διδακτικών πρακτικών και προώθηση της ισότιμης πρόσβασης στη γνώση.

Συνεχίζουμε να αξιοποιούμε τις ευκαιρίες που μας παρέχει το Erasmus+ και να ενισχύουμε τη συνεργασία μας με σχολεία και εκπαιδευτικούς φορείς από όλη την Ευρώπη!

 

 

 

Μοιραστείτε το: